sobota, 23 marca 2013

Rozdzial I - Who's That Girl (La la la)

Wstaje sobie skoro swit (no prawie) z mysla, ze czas na szykowanko do pracy, a tu snieg. No dobra.. snieg nic wielkiego, chyba ze mieszkacie tam gdzie ja. 





W takim razie wolna sobota zobowiazuje mnie do ruszenia z tym wszystkim.
Nawiazujac do poczatku w Anglii mieszkam 6 lat czyli ponad 1/4 swojego zycia (autor zdradza swoj wiek). Dlaczego wyjechalam? Nie mialam wtedy 18stu lat i nie byla to moja decyzja, ale nie zaluje. Rozpoczelam nauke w angielskiej szkole, co z moja poczatkowa znajomoscia jezyka angielskiego bylo dosc zabawne. Dalej skonczylam narodowy dyplom z Businessu w Collegu, a obecnie studiuje Business Management na Essex University.






Hobby mam jednak nieco inne, od zawsze lubilam mode i urode. Wyznaje jednak zasade nie podazania slebo za trendami, nie jestem niewolnica mody, ubieram sie w to co mi sie podoba. Maluje sie tak jak mi sie podoba. 
Moja mocna strona jest wyszukiwanie okazji. W tej kwestii kolejna moja zasada jest nie wydawanie fortuny na jedna rzecz (chyba, ze bylaby ona niezbedna). W UK przeceny potrafia byc smieszne, wiec nie widze sensu zakupu czegos co za jakis czas dostane za grosze.






Jednak cos co mnie naprawde kreci to projektowanie mojego pokoju, dodatki, wystroj, a wszystko to laczy sie z wyzej wymienionymi zasadami, ma sie podobac mi i ma to miec racjonalna cene. Np. zegar na fotce za calego funta z promo, dzialac dziala, ale wyjelam z niego baterie, bo nie zasne jak slysze tykanie tyk, tyk, tyk... Mysle, ze nad tym skupie najwieksza uwage: jak i gdzie szukac, zeby nie zbankrutowac. 











Odpreza mnie rysowanie - ale tylko wtedy kiedy mam na to ochote i czas. Nigdy nie uczylam sie rysunku dlatego nie mam dobrej kreski. Traktuje to jako relaks i zabawe w jednym. Po prawej rezultat siedzenia znudzonym na wykladzie.










Kocham wycieczki, te male i te duze. Czasami ciezko wybrac odpowiednie miejsce w takim wypadku pomocy szukam na Youtube. Brakuje mi kanalow, w ktorym moge dowiedziec sie jak wyglada dane miejsce, hotel, plaza... recenzji w postaci video. 
Niestety nadzialam sie na piekny opis w katalogu, a na miejscu... syf, kila i mogila. Od tamtego czasu wpadlam na pomysl nagrywania swoich wycieczek. Mysle o rozbudowaniu kanalu w przyszlosci i polaczeniu go z reszta moich pasji - tu jednak potrzebny mi lepszy sprzet - misja do zrealizowania.

Kanal na Youtube: nataliesolange 



No to chyba wyczerpalam info co do Rozdzialu I. Wyjasnie jeszcze kwestie nicku nataliesolange. Natalie jak sie mozna domyslec to moje imie, a wlasciwie Natalia. Solange to francuskie imie (z bierzmowania) w tlumaczeniu na jezyk polski Samotny Aniol. Kim i czyja patronka byla sw. Solange zapraszam o zapytanie Wujka Google lub Cioci Wikipedii. Na pytanie czy jestem religijna odpowiadam - nie, bardziej wierze w atomy i czasteczki, ale cuda sie zdarzaja... 

Z mojej strony cytat:
 "Lubila zwierzeta i umiala sie z nimi obchodzic."
Na koniec moje dwa urwisy, no to hej!



1 komentarz: